5 cech cenionych u pracownika działu obsługi klienta

cechy pracownika działu obługi klientaWymagania dotyczące zatrudnienia w obsłudze klienta zwykle nie są wygórowane, a takich ogłoszeń o pracę w Jastrzębiu-Zdroju nie brakuje. Jednak nie każdy radzi sobie na tego typu stanowiskach, niezależnie od tego, czy mowa o kontakcie osobistym, mailowym czy telefonicznym. Obsługa klienta dla jednych jest wyzwaniem i przygodą, a dla innych udręką.

Jakie cechy są pożądane w obsłudze klienta?

  1. Komunikatywność
    Wcale nie chodzi tu o to, by pracownik był bardzo wygadany, a raczej, by dążył do porozumienia z klientem.
  2. Dystans i odporność na stres
    Przykre docinki ze strony klientów to codzienność. Nie można wszystkiego brać do siebie. Dlatego też liczy się asertywność oraz opanowanie.
  3. Proaktywność
    Najlepiej sprawdzają się pracownicy samodzielni, którzy wychodzą z inicjatywą.
  4. Empatia
    To ona gwarantuje, że specjalista do spraw obsługi klienta będzie miał zdolność wsłuchania się w czyjeś potrzeby.
  5. Kultura osobista
    W pracy z klientem jest niezbędna. W końcu postawa pracownika wpływa na tworzenie wizerunku firmy.

Na jakie stanowiska dotyczące obsługi klienta można obecnie wysyłać CV w Jastrzębiu-Zdroju?

Pracodawcy szukają doradców klienta między innymi w sektorze bankowym, telekomunikacyjnym oraz ubezpieczeniowym. Wakaty czekają również w supermarketach i butikach.

About

Your email will not be published. Name and Email fields are required.