Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: komunikatywność
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe lub średnie (w przypadku wykształcenia średniego wymagany 3-letni staż w pracy polegającej na obsłudze dokumentów lub obsłudze klienta),- znajomość ustawy o rachunkowości, przepisów dotyczących zamówień publicznych i finansów publicznych oraz informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- obywatelstwo polskie,- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,- bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft 365,- umiejętność rozwiązywania problemów,- otwartość na nowe rozwiązania,- umiejętności redakcyjne,- umiejętność stosowania prawa w praktyce,- wysokie kompetencje interpersonalne, organizacyjne i analityczne,- wysoka kultura osobista,- komunikatywność,- umiejętność działania pod presją czasu.Wymagania dodatkowe: - umiejętność obsługi systemu informatycznego wspomagającego obieg dokumentów,- ogólna wiedza z zakresu IT,- znajomość podstaw klasyfikacji budżetowej w zakresie planowania i wydatkowania budżetu,- doświadczenie w pracy administracji publicznej w zakresie księgowości lub zamówień publicznych,- prawo jazdy kat. B.
Tychy
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia:
+dodatek stażowy do 20%
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach