Jakie elementy musi zawierać ciekawa oferta pracy?

oferta pracyStworzenie ogłoszenia rekrutacyjnego wcale nie jest taką prostą sprawą, jak się z pozoru wydaje. Ten krótki komunikat zadecyduje o tym, jak szybko pracodawcy uda się znaleźć idealnego kandydata. Treść ofert pracy wpływa również na kreowanie wizerunku firmy. Jakie zatem elementy obejmuje profesjonalne ogłoszenie rekrutacyjne?

  1. Niezbędne dane

Warto zamieścić informacje, takie jak nazwa przedsiębiorstwa, lokalizacja oraz treść klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych.

  1. Nagłówek i opis stanowiska

Kandydat do pracy w Cieszynie z pewnością chciałby znać zakres obowiązków i wiedzieć, jakie wyzwania postawi przed nim nowy szef.

  1. Oczekiwania wobec kandydatów

W tej sekcji powinny być zawarte informacje na temat wymaganego doświadczenia oraz wykształcenia. Najlepiej wypunktować kompetencje twarde, takie jak np. znajomość specjalistycznych narzędzi, biegłość językowa itp.

  1. Warunki pracy

Kandydaci cenią sobie uczciwe warunki współpracy i dlatego nikt nie obrazi się za podanie widełek płacowych. Jeśli firma przewiduje dodatki socjalne, takie jak karta sportowa, ubezpieczenie zdrowotne czy dofinansowanie wczasów, to koniecznie trzeba o tym wspomnieć. Pracodawcy, którzy szukają osób gotowych do wyjazdów służbowych lub pracy zmianowej, powinni o tym napisać w tej części ogłoszenia.

About

Your email will not be published. Name and Email fields are required.