Jakie zalety ma praca w obsłudze klienta?

obsługa klientaSektor usług daje dużo etatów, zarówno doświadczonym pracownikom, jak i uczniom oraz studentom. Działalność zawodowa w windykacji czy przy obsłudze reklamacji wiąże się z wysokim poziomem stresu – w końcu pracownik ma na co dzień do czynienia z niezadowolonymi klientami.

Jeżeli chcesz wysłać swoją aplikację na oferty pracy w Łazach dla kasjerów, doradców finansowych czy sprzedawców, przemyśl wszystkie „za” i „przeciw”.  Wiele zależy od cech osobowościowych kandydatów.

Praca z klientem – korzyści

  • Zarabianie na stanowiskach sprzedażowych często bazuje na pozyskiwaniu prowizji. Osoby, które mają naturalny talent do negocjacji i są w stanie zareklamować każdy produkt, mogą liczyć na wysokie płace.
  • Praca w markecie czy butiku często odbywa się w systemie zmianowym – to najlepsza opcja dla studentów oraz dla osób, które chcą dorobić w niepełnym wymiarze czasu. Elastyczny grafik to nie wszystko – znane sieci handlowe oferują coraz lepsze warunki. Mowa nie tylko o wynagrodzeniu, ale też o bogatych pakietach socjalnych i zniżkach na firmowe produkty i usługi.
  • Większość ekstrawertyków źle się czuje w spokojnej pracy za biurkiem. Osoby empatyczne i komunikatywne traktują pracę w obsłudze klienta jako wyzwanie, a czasem przygodę – w końcu w tej branży stale poznaje się nowych, czasem bardzo ciekawych ludzi.

About

Your email will not be published. Name and Email fields are required.