Praca w Mysłowicach – Jak dobrze napisać CV

jak dobrze napisać CVDobrze napisane CV jest już połową sukcesu w całym procesie rekrutacji. Od niego zależy, czy kandydat w ogóle zostanie zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną do pracy w Mysłowicach, albo w jakimkolwiek innym mieście.

7 zasad o których warto pamiętać podczas pisania życiorysu

1)Curriculum Vitae powinno być zwięzłe, przejrzyste i napisane w odpowiedzi na konkretną ofertę pracy. Życiorys powinien być podzielony na poszczególne elementy, a całość dokumentu nie może przekraczać dwóch stron formatu A4.

2)Na górze dokumentu powinna znaleźć się nazwa stanowiska, na które aplikuje kandydat oraz nr referencyjny podany w ofercie pracy.

3)Informacje dotyczące wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego piszemy w kolejności odwrotnej do chronologii, tzn. zaczynamy od tych najświeższych. Przy każdej pozycji piszemy datę rozpoczęcia oraz zakończenia.

4)W rubryce dotyczącej przebiegu kariery zawodowej, oprócz nazwy firmy i zajmowanego stanowiska należy wpisać pokrótce zakres wykonywanych obowiązków. Warto wspomnieć także o zdobytych osiągnięciach.

5)Najlepszym adresem mailowym będzie taki, który zaczyna się od imienia i nazwiska kandydata. Domena także powinna być „przyzwoita”. Co najmniej nietaktem jest, wysyłanie e-maili typu ladnazosia@….

6)Zdjęcie także powinno być odpowiednie, najlepiej oficjalne, wykonane przez profesjonalistę. Należy także pamiętać o odpowiednim skompresowaniu fotografii, aby nie zajmowała zbyt dużo miejsca.

7)Ostatnim elementem każdego CV jest klauzula o ochronie danych osobowych, bez której życiorys od razu może trafić do kosza.

About

Your email will not be published. Name and Email fields are required.