Wymagania dotyczące zatrudnienia w obsłudze klienta zwykle nie są wygórowane, a takich ogłoszeń o pracę w Jastrzębiu-Zdroju nie brakuje. Jednak nie każdy radzi sobie na tego typu stanowiskach, niezależnie od tego, czy mowa o kontakcie osobistym, mailowym czy telefonicznym. Obsługa klienta dla jednych jest wyzwaniem i przygodą, a dla innych udręką.
Jakie cechy są pożądane w obsłudze klienta?
- Komunikatywność
Wcale nie chodzi tu o to, by pracownik był bardzo wygadany, a raczej, by dążył do porozumienia z klientem. - Dystans i odporność na stres
Przykre docinki ze strony klientów to codzienność. Nie można wszystkiego brać do siebie. Dlatego też liczy się asertywność oraz opanowanie. - Proaktywność
Najlepiej sprawdzają się pracownicy samodzielni, którzy wychodzą z inicjatywą. - Empatia
To ona gwarantuje, że specjalista do spraw obsługi klienta będzie miał zdolność wsłuchania się w czyjeś potrzeby. - Kultura osobista
W pracy z klientem jest niezbędna. W końcu postawa pracownika wpływa na tworzenie wizerunku firmy.
Na jakie stanowiska dotyczące obsługi klienta można obecnie wysyłać CV w Jastrzębiu-Zdroju?
Pracodawcy szukają doradców klienta między innymi w sektorze bankowym, telekomunikacyjnym oraz ubezpieczeniowym. Wakaty czekają również w supermarketach i butikach.
Poprzedni