Marketing internetowy to branża, która stale się rozwija. Również w Tarnowskich Górach znajdą się oferty pracy dla osób z doświadczeniem w tym sektorze. Jakie zadania wykonuje specjalista do spraw marketingu internetowego? W tym przypadku jest mowa o aktualizacji strony internetowej oraz sklepu internetowego, a także o kreowaniu wizerunku firmy za pośrednictwem portali społecznościowych. Pracownik będzie miał za zadanie zarządzać firmowymi profilami na różnego typu portalach społecznościowych i biznesowych. Specjalista do spraw marketingu internetowego zajmuje się również prowadzeniem kampanii reklamowych Google Ads oraz planowaniem działań SEO.
Kto może aplikować na tego typu oferty pracy w Tarnowskich Górach? Pracodawca poszukuje osoby z doświadczeniem, która ma wykształcenie marketingowe. Przydatną umiejętnością okazuje się tzw. „lekkie pióro”. Idealny kandydat potrafi redagować teksty marketingowe i zna narzędzia marketingu online. Spośród umiejętności technicznych, ogłoszeniodawca ceni sobie znajomość Google Ads i Google Analitycs, a także HTML oraz CMS. Na tego rodzaju stanowisku niezbędna jest również obsługa pakietu Office oraz Adobe. Większe szanse na etat mają osoby ze znajomością programów graficznych oraz języka niemieckiego.
Pracodawca zapewnia, że zatrudniony pracownik będzie miał możliwości rozwoju, a dobrze płatna praca w międzynarodowym środowisku przyniesie wiele wyzwań. Z takim doświadczeniem można szukać również ofert pracy zdalnej.