Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagania inne:
1. Wymagania wobec kandydata:niezbędne:1. obywatelstwo polskie,2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3. wykształcenie wyższe i co najmniej 3-letni staż pracylub wykształcenie średnie i co najmniej 5-letni staż pracy, 4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5. nieposzlakowana opinia,6. znajomość przepisów prawa samorządowego, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia w sprawie instrukcji kancelaryjne, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Wilkowice,7. biegła umiejętność pracy na komputerze (pakiet Office).Dodatkowe:1. co najmniej roczny staż pracy na ww. stanowisku lub stanowisku o pokrewnym charakterze, 2. mile widziane wykształcenie administracyjne, 3. praktyczna znajomości archiwizacji dokumentacji niearchiwalnej i archiwalnej,4. samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,5. rzetelność, punktualność, zaangażowanie w powierzone zadania,6. umiejętność sprawnej organizacji pracy,7. umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych i w pracy pod presją ograniczeń czasowych;8. komunikatywność i łatwość przekazywania informacji,9. odpowiedzialność, dokładność;10. prawo jazdy kat B.
Wilkowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej