Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagania inne:
wykształcenie - wyższe lub średnie w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym;doświadczenie zawodowe: dla wykształcenia wyższego co najmniej 3 lata stażu pracy,dla wykształcenia średniego co najmniej 5 lat stażu pracywiedza z zakresu praktycznego stosowania prawa, zwłaszcza:- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych- ustawy z dnia27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnegooraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw posiadanie predyspozycji osobowościowych: właściwa postawa etyczna, przestrzeganie zasaduczciwości, obiektywizmu, poufności, profesjonalizmu, umiejętność samodzielnej organizacji pracyoraz pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność analitycznego myślenia,systematyczność i dokładność, wysoka kultura osobista, rzetelność, odpowiedzialnośći zaangażowanie w realizację powierzonych zadań; umiejętność obsługi programów do edytowania tekstówi arkusza kalkulacyjnego; umiejętność obsługii urządzeń biurowych; posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwaobywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego,przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:a)wykształcenie o profilu: administracja, prawo, zarządzanie, ekonomia;b) doświadczeniezawodowe:preferowanedoświadczeniew pracyw administracjisamorządowejo charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;c) doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji aplikacyjnej ora zrozliczani uprojektów w ramachdofinansowanych ze źródeł zewnętrznych m. in.w RPO,POIiŚ oraz WFOŚiGW,d) umiejętność poprawnego redagowania pism urzędowych;e) umiejętność analizy, opracowywania i prezentowania danych;f) umiejętność obsługi urządzeń biurowych;g) posiadanie prawa jazdy kat. B;h) gotowość dopodnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności.
Bobrowniki
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie