Logo
  • Dokumenty rekrutacyjne
  • Kariera zawodowa
  • Lokalny rynek pracy
  • Oferty pracy
  • Wypoczynek

Inspektor w wydziale rozwoju miasta

  • Praca śląskie
  • Oferty pracy
  • Inspektor w wydziale rozwoju miasta
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich
Inspektor w wydziale rozwoju miasta
Miejsce pracy: Siemianowice Śląskie
Numer: StPr/25/0362
OBOWIĄZKI:
Prezydent Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza nabór na stanowisko pracy: Inspektor w Wydziale Rozwoju Miasta Urzędu Miasta Siemianowice ŚląskieZakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a) udział w tworzeniu, monitorowaniu i aktualizacji dokumentów strategicznych, w tym strategii rozwoju gminy i gminnego programu rewitalizacji,b) koordynacja udostępniania i promocji danych publicznych pełnienie funkcji pełnomocnika ds. otwartych danych,c) współpraca przy przygotowaniu wniosków o dofinansowanie projektów cyfrowych i smart city,d) nadzór nad realizacją projektów z zakresu smart city, cyfryzacji i e-usług,e) realizacja obowiązków sprawozdawczych w komórce organizacyjnej,f) realizacja postępowań ofertowych do 130 tys. zł oraz opisów przedmiotu zamówienia powyżej tego progu,g) udział w spotkaniach, szkoleniach i konferencjach organizowanych przez Instytucje Organizujące Konkursy.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a) praca biurowa z możliwością wyjazdów poza siedzibę UM w pełnym wymiarze czasu pracy,b) obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c) stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, pierwsze piętro, brak windy.6. W maju 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisówo rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6 %.Wymagania niezbędne:a) wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy,lub wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy, b) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,c) nieposzlakowana opinia,d) obywatelstwo polskie,e) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,f) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.2. Wymagania dodatkowe:a) umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu biurowego Office, w szczególności arkusza kalkulacyjnego,b) znajomość obsługi oprogramowania GIS będzie dodatkowym atutem,c) znajomość zagadnień związanych z cyfryzacją administracji publicznej i wdrażanieme-usług,d) doświadczenie lub znajomość zasad przygotowania dokumentów strategicznych gminy(w szczególności strategii rozwoju i programów rewitalizacji),e) umiejętność przygotowywania lub współtworzenia wniosków o dofinansowanie projektów,f) umiejętność samodzielnego wykonywania zadań,g) umiejętność pracy pod presją czasu,h) umiejętności interpersonalne,i) elastyczność w działaniu oraz zaangażowanie,j) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego,o pracownikach samorządowych, o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego, oraz ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju.Wymagane dokumenty:a) list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b) kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c) życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,g) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,i) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,j) oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych jeśli podane zostaną inne dane w zakresie nieokreślonym przepisami prawa. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie - podpisana własnoręcznie,k) oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie,l) oświadczenie dot. dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych,m) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawyo pracownikach samorządowych.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Rozwoju Miasta Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.23.2025 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 27.06.2025 r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Powyższy nabór zostanie przeprowadzony dwuetapowo.I etap selekcji polegał będzie na weryfikacji złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań niezbędnych określonych w pkt 1 ogłoszenia przez powołaną Zarządzeniem Prezydenta Miasta Komisję Rekrutacyjną. Oferta, która nie spełni wymagań niezbędnych nie zostanie dopuszczona do II etapu selekcji.II etap selekcji polegać będzie na przystąpieniu kandydata do testu kwalifikacyjnego lub rozmowy kwalifikacyjnej, bądź do obu wymienionych form. Zakres wiedzy został określony w pkt 2 ogłoszenia wymagania dodatkowe. Rozstrzygnięcie naboru nastąpi na zasadach określonychw ustawie z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w określonym stanowisku
Uprawnienia: nieposzlakowana opinia
Uprawnienia: pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych
Uprawnienia: brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.


Wymagania dodatkowe:

Uprawnienia: Obsługa pakietu MS OFFICE w szczególności EXCEL
Uprawnienia: znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
Uprawnienia: samodzielność oraz duża elastyczność
Uprawnienia: umiejętność pracy pod presją czasu
Uprawnienia: zaangażowanie
Uprawnienia: umiejętności interpersonalne


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:a) wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy,lub wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy, b) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,c) nieposzlakowana opinia,d) obywatelstwo polskie,e) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,f) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.2. Wymagania dodatkowe:a) umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu biurowego Office, w szczególności arkusza kalkulacyjnego,b) znajomość obsługi oprogramowania GIS będzie dodatkowym atutem,c) znajomość zagadnień związanych z cyfryzacją administracji publicznej i wdrażanieme-usług,d) doświadczenie lub znajomość zasad przygotowania dokumentów strategicznych gminy(w szczególności strategii rozwoju i programów rewitalizacji),e) umiejętność przygotowywania lub współtworzenia wniosków o dofinansowanie projektów,f) umiejętność samodzielnego wykonywania zadań,g) umiejętność pracy pod presją czasu,h) umiejętności interpersonalne,i) elastyczność w działaniu oraz zaangażowanie,j) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego,o pracownikach samorządowych, o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego, oraz ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju.

Miejsce pracy:

Siemianowice Śląskie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 do 9 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich

APLIKUJ TERAZ

POWIĄZANE

śląskie Siemianowice Śląskie Mysłowice Jastrzębie-Zdrój Specjalista ds. Administracyjnych Siemianowice Śląskie Jaworzno

Najnowsze komentarze

  1. Danuta - Wyzwania w pracy na kierowniczym stanowisku04/12/2022

    Z pewnością jest wymagająca

  2. Danuta - Stolarz – opis stanowiska04/12/2022

    W ten sposób można wykorzystać każdą przestrzeń.

  3. Ania - Wyzwania w pracy na kierowniczym stanowisku30/11/2022

    Praca na kierowniczym stanowisku jest trudna.

  4. Ela - Stolarz – opis stanowiska30/11/2022

    Meble na wymiar to najlepsza opcja.

  5. Danuta - 4 sposoby na pierwszą pracę w Lublińcu28/11/2022

    Oczywiście, że tak. To ważny etap w rozwoju.

Praca Śląskie

Najnowsze oferty pracy:

    dzisiaj

    Technolog

    Firma: ZAKŁAD MIĘSNY "RAJCZA" EWA, JÓZEF I JACEK BARCIK SPÓŁKA JAWNA
    Lokalizacja: śląskie / Rajcza
    Poznaj szczegóły
    dzisiaj

    Operator koparki kołowej kl. III

    Firma: Nowak-Mosty Sp. z o.o.
    Lokalizacja: śląskie / Dąbrowa Górnicza
    Poznaj szczegóły
Więcej ofert pracy

Najnowsze artykuły

  • 5 pomysłów na weekend na Śląsku z dzieckiem
  • Zawody deficytowe w województwie śląskim
  • Jak przygotować się do rozmowy o podwyżkę?
  • Jak napisać dobry list motywacyjny?
  • Poziom wynagrodzeń – od czego zależy i jak negocjować płace?

Podobne oferty

Inspektor w wydziale rozwoju miasta

Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich
śląskie / Siemianowice Śląskie
Prezydent Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza nabór na stanowisko pracy: Inspektor w Wydziale Rozwoju Miasta Urzędu Miasta Siemianowice ŚląskieUMOWA NA ZASTĘPSTWO (na czas usprawiedliwionej...
Szczegóły

Starszy specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych

Klient portalu Praca.pl
śląskie / Żywiec, ul. Armii Krajowej 10
Prowadzenie procedur administracyjnych związanych z karani finansowymi, włączając w to wyznaczanie kar, rezygnację z ich nałożenia oraz sprawy dotyczące ulg w ich spłacie. Udzielanie...
Szczegóły

Starszy Referent w Dziale Uprawnień Świadczeniobiorców w Wydziale Organizacyjnym

Śląski Oddział Wojewódzki NFZ
śląskie / Katowice
GŁÓWNE ZADANIA: rozpatrywanie wniosków na podstawie art. 109 ustawy o świadczeniach i prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym,...
Szczegóły

Specjalista administracji publicznej

Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
śląskie / Katowice
zadania:Biuro Dyrektora Generalnego i Administracjipomoc w obsłudze dokumentów w elektronicznym systemie kancelaryjnym EZD RPudział w przygotowaniu zapytań ofertowych na zakupy poniżej 130 tyś...
Szczegóły
Shape

Copyright © 2022. Praca Śląskie