Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd (od strony ul. Reymonta). Stanowisko biurowe usytuowane na II piętrze budynku. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, skaner). Konieczność prowadzenia rozmów telefonicznych.
Praca na wysokości do 3 metrów. Ze względu na pełnione obowiązki występują nietypowe godziny pracy tzn. co najmniej raz w miesiącu dokonywanie kontroli czystości w godz. 6:00 – 7:00 lub 16:00 – 20:00. Możliwe zagrożenie korupcją związane z przeprowadzaniem procesu wyłaniania dostawców towarów i/lub usług do progu stosowania ustawy Pzp. Kontakty z przedstawicielami firm zewnętrznych (wykonawcy, dostawcy) chcących pozyskać informacje w toku prowadzonego postępowania, jego wynikach lub w celu prawidłowego realizowania umów. Kontakty wewnętrzne z komórkami Urzędu w zakresie realizacji zadań na tym stanowisku.
Zakres zadań
- Nadzoruje w porozumieniu z bezpośrednim przełożonym podmioty zewnętrzne realizujące usługę sprzątania w budynkach Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz ich otoczeniu w celu utrzymania czystości na najwyższym poziomie.
- Dokonuje zakupu towarów i usług zgodnie z zasadami celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań Oddziału.
- Zaopatruje w porozumieniu i przy współpracy z Służbą BHP pracowników Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach w środki ochrony indywidualnej, odzież i obuwie robocze celem zapewnienia pracownikom ŚUW warunków pracy zgodnych z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Koordynuje sukcesywne dostawy materiałów biurowych w celu zapewnienia ich dostępności do bieżącej realizacji zadań przez pracowników Urzędu, z uwzględnieniem ich racjonalnego zużycia
- Przygotowuje opis przedmiotu zamówienia, szacowanie oraz projekty umów dla zakupów towarów i usług w zakresie logistyki Urzędu (m.in. materiałów biurowych) o szacunkowej wartości stosowania Pzp celem zapewnienia rzetelnej, terminowej oraz efektywnej realizacji zadań Oddziału.
- Uczestniczy w pracach komisji przetargowych oraz analizuje oferty złożone przez Wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy i usługi w zakresie logistyki Urzędu w celu zapewnienia wyboru najkorzystniejszej oferty.
- Weryfikuje pod względem merytorycznym oraz opisuje faktury na dostawy i usługi w ramach zadań Oddziału w celu potwierdzenia ich zgodności ze stanem rzeczywistym oraz umową.
- Przedkłada propozycje zakupu towarów i usług w ramach logistyki Urzędu na dany rok do planu zamówień publicznych oraz szacuje koszty ich realizacji w celu zapewnienia uzasadnionego wydatkowania środków publicznych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej i/lub w administracji publicznej na stanowiskach urzędniczych
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych (w zakresie szacowania i opisu przedmiotu zamówienia)
- znajomość ustawy Kodeks cywilny w (zakresie sporządzania umów cywilnoprawnych)
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (w zakresie naruszeń przepisów o zamówieniach publicznych)
- kreatywność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych