Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlanie naturalne i sztuczne, pozycja ciała - głównie siedząca. Na stanowisku pracy występuje permanentna obsługa klienta zewnętrznego. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, kserokopiarkę, niszczarkę, komputer oraz w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.
Stanowisko pracy w Wydziale Konwojowym i Policji Sądowej usytuowane jest na II piętrze budynku nr 5 Oddziałów Prewencji Policji w Katowicach przy ulicy Koszarowej 17. Budynki te nie są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi: brak wind, podjazdów, toalet dostosowanych do osób z niepełnosprawnością ruchową.
Więcej na temat dostępności: https://slaska.bip.policja.gov.pl/KWK/deklaracja-dostepnosci/45259,Deklaracja-dostepnosci-2025.html
Zakres zadań
- Kompletuje oraz przedkłada dokumenty i korespondencję jawną do podpisu naczelnika wydziału w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów.
- Ewidencjonuje dokumenty służbowe w dziennikach korespondencyjnych, prowadzi rejestry pomocnicze związane z obsługą kancelaryjną wydziału oraz monitoruje prawidłowość i terminowość rozliczania się referentów spraw pobranych dokumentów w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w komórce organizacyjnej.
- Obsługuje pocztę elektroniczną i system faksowo-mailowy, łączy rozmowy telefoniczne zgodnie z właściwością w celu zapewnienia bieżącej pracy wydziału.
- Udziela instruktażu policjantom wydziału dotyczącego zasad postępowania z dokumentami jawnym oraz ich archiwizacją w celu zapewnienia sprawnej i skutecznej transmisji dokumentów między poszczególnymi komórkami wydziału oraz dokumentów kierowanych do adresatów spoza wydziału.
- Prowadzi terminarz spotkań oraz informuje o terminach załatwiania spraw w celu wsparcia bieżącej pracy Naczelnika i pracowników Wydziału.
- Prowadzi bezpośredni kontakt z sądami, prokuratorami, zakładami karnymi i aresztami śledczymi w celu kompletowania i uzupełniania brakującej dokumentacji.
- Sporządza wykazy przesyłek resortowych oraz poleconych i wraz z dokumentami przekazuje je do poczty specjalnej KWP w Katowicach w celu rozesłania dokumentów.
- Sporządza pisma na polecenie kierownictwa komórki w celu wsparcia bieżącej pracy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Komunikatywność
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Umiejętność organizowania pracy własnej
- Obowiązkowość, zdyscyplinowanie, sumienność
- Poświadczenie bezpieczeństwa z klauzulą dopuszczalności co najmniej „poufne” albo oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej i uzyskanie poświadczenia do wymaganej klauzuli
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY TO KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 1 SIERPNIA 1972 R. LUB PÓŹNIEJ. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność / przeszkolenie z zakresu obsługi programów komputerowych (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny)
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru