Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Uprawnienia: Biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: Rzetelność
Uprawnienia: Dokładność
Uprawnienia: Samodzielność
Uprawnienia: Odpowiedzialność
Uprawnienia: Bardzo dobra organizacja pracy
Wymagania inne:
Wymagana samodzielność oraz terminowa realizacja powierzonych zadań. Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku księgowego / księgowej lub na podobnym stanowisku w księgowości. Wymagane doświadczenie w kontaktach z Urzędami Skarbowymi, ZUS-em i innymi instytucjami państwowymi. Wymagana znajomość praktycznych zasad księgowości oraz przepisów podatkowych.
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 7 000 do 10 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach