Logo
  • Dokumenty rekrutacyjne
  • Kariera zawodowa
  • Lokalny rynek pracy
  • Oferty pracy
  • Wypoczynek

Menadżerka / Menadżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

  • Praca śląskie
  • Oferty pracy
  • Menadżerka / Menadżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

Misja Banku BNP Paribas: Wprowadzamy pozytywną bankowość w życie naszych Klientów, odpowiadając na ich potrzeby finansowe i ułatwiając im realizację celów. W sposób prosty, przemyślany i bezpieczny. Z troską o społeczeństwo i środowisko.

 

Menadżerka / Menadżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​
Miejsce pracy: Żory
RITM0686539_MN
Zakres obowiązków:
  • Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale
  • Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej
  • Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej sprzedaży (etyka sprzedaży)
  • Kontrolowanie prowadzonego procesu w Oddziale i podejmowanie decyzji
  • Zapewnianie ciągłości realizacji zadań jakościowych i operacyjno –administracyjnych w Oddziale
  • Organizowanie obrotów gotówkowych w oddziale, zgodnie z obowiązującym procesem i procedurami (jeżeli dotyczy)
  • Monitorowanie obiegu dokumentów i akceptacja przygotowanych w Oddziale projektów pism, opracowań i materiałów
  • Zapewnianie operacyjnej efektywności i zgodności procesów Compliance oraz uczestnictwo w tych procesach  
  • Aktywne pozyskanie nowych Klientów
  • Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych w celu realizacji nałożonych zadań
  • Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży produktów i usług bankowych oraz przestrzeganie standardów obsługi Klientów w Oddziale
  • Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami i budowanie długotrwałych relacji
  • Realizacja zleceń/dyspozycji składanych przez Klientów
  • Wsparcie i współpraca w codziennej pracy z Dyrektorem Centrum Doradczego
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe
  • Staż pracy w bankowości minimum 2 lata
  • Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży produktów bankowych i obsługi Klientów detalicznych/ premium / biznesowych
  • Zaawansowana wiedza z obszaru oferty detalicznej / premium / biznesowej
  • Wiedza w zakresie trendów rozwoju bankowości detalicznej / premium / biznesowej
  • Znajomość przepisów i procedur bankowych
  • Znajomość aplikacji bankowych
  • Znajomość technik prezentacyjnych, negocjacyjnych i sprzedaży
Mile widziana:
  • Znajomość bankowej oferty produktowej
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń
  • Znajomość języka angielskiego
Masz jak w Banku:
  • Dołączenie do organizacji o globalnym zasięgu, która jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 63 krajach z 200-letnią tradycją;
  • Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od Twojej orientacji psychoseksualnej, tożsamości płciowej, wieku, pochodzenia, koloru skóry czy rodzaju niepełnosprawności. Każda osoba jest u nas mile widziana;
  • Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat;
  • Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników;
  • Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń;
  • Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą;
  • Pracę w środowisku agileowym, które wspiera elastyczność i innowacyjność organizacji, w końcu jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

POWIĄZANE

BNP Paribas Bank Polska S.A. Mysłowice Siemianowice Śląskie Menadżerka / Menadżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

Najnowsze komentarze

  1. Danuta - Wyzwania w pracy na kierowniczym stanowisku04/12/2022

    Z pewnością jest wymagająca

  2. Danuta - Stolarz – opis stanowiska04/12/2022

    W ten sposób można wykorzystać każdą przestrzeń.

  3. Ania - Wyzwania w pracy na kierowniczym stanowisku30/11/2022

    Praca na kierowniczym stanowisku jest trudna.

  4. Ela - Stolarz – opis stanowiska30/11/2022

    Meble na wymiar to najlepsza opcja.

  5. Danuta - 4 sposoby na pierwszą pracę w Lublińcu28/11/2022

    Oczywiście, że tak. To ważny etap w rozwoju.

Praca Śląskie

Najnowsze oferty pracy:

    wczoraj

    Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas

    Firma: Transgourmet Polska
    Lokalizacja: śląskie / Gliwice
    Poznaj szczegóły
    wczoraj

    Przedstawiciel Firmy

    Firma: Transgourmet Polska
    Lokalizacja: śląskie / Gliwice
    Poznaj szczegóły
Więcej ofert pracy

Najnowsze artykuły

  • 5 pomysłów na weekend na Śląsku z dzieckiem
  • Zawody deficytowe w województwie śląskim
  • Jak przygotować się do rozmowy o podwyżkę?
  • Jak napisać dobry list motywacyjny?
  • Poziom wynagrodzeń – od czego zależy i jak negocjować płace?

Podobne oferty

Menadżerka / Menadżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

BNP Paribas Bank Polska S.A.
śląskie / Rybnik
Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o...
Szczegóły

Manager ds. Relacji z Klientami

Klient portalu Praca.pl
śląskie / Żory
Reprezentowanie standardów najwyższej jakości obsługi klientów oddziału banku Motywowanie zespołów do tworzenia kultury skoncentrowanej na klientach Nadzór nad procesami oddziałowymi, w tym...
Szczegóły
Shape

Copyright © 2022. Praca Śląskie