Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania konieczne:- wykształcenie wyższe, magisterskie w jednej z dziedzin związanych z ochroną zabytków, w szczególności takich jak: zabytkoznawstwo i konserwatorstwo, ochrona dóbr kultury, historia sztuki, architektura i urbanistyka.- 5 lat stażu pracy w jednej z dziedzin związanych z ochroną zabytków- posiadanie wiedzy w zakresie funkcjonowania administracji publicznej oraz znajomość przepisów dotyczących ochrony zabytków i opieki nad zabytkami, w tym ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych oraz kodeksu postępowania administracyjnego- znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym- ogólna znajomość prawa budowlanego - obsługa programów grupy MS Office- nieposzlakowana opinia - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych - brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- obywatelstwo polskieWymagania dodatkowe:- znajomość zabytków miasta Tychy- doświadczenie w prowadzeniu konsultacji społecznych i partycypacji społecznej - umiejętność czytania planów architektonicznych- prawo jazdy kat. B- odpowiedzialność- samodzielność- odporność na stres- dyspozycyjność- komunikatywność- systematyczność i zaangażowanie w pracę- kreatywność- wysoka kultura osobista
Tychy
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 8 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach