Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne: Pracownikiem samorządowym zatrudnionym na proponowanym stanowisku może być osoba, która spełnia niżej wymienione wymagania:1.Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.2.Posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku.3.Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.4.Cieszy się nieposzlakowaną opinią.5.Posiada wykształcenie wyższe lub średnie.6.Posiada minimum 3 lata stażu pracy w przypadku wykształcenia średniego.7.Wiedza specjalistyczna/umiejętności:a)znajomość ustawy o samorządzie gminnym,b)znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,c)znajomość Statutu Miasta Czeladź,d)bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych. II.Wymagania dodatkowe: 1.Preferowane wykształcenie wyższe o kierunku prawo, administracja.2.Doświadczenie lub staż pracy w samorządzie na stanowisku związanym z obsługą Rady Miejskiej.3.Znajomość programu Legislator.
Czeladź
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 do 5 550 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie