Wykształcenie: średnie branżowe
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:1. Wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie: administracji lub zarządzania.2. W przypadku wykształcenia średniego - co najmniej trzyletni staż pracy umożliwiający realizację zadań na powierzonym stanowisku.3. Znajomość przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o doręczeniach elektronicznych oraz rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów państwowych. 4. Znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Pszczynie oraz zarządzenia wewnętrznego nr SG.120.1.107.2025 Burmistrza Pszczyny z dnia 29 sierpnia 2025 roku w sprawie wprowadzenia zasad postępowania z dokumentacją i wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Pszczynie.5. Przedstawienie stanowiska potwierdzającego posiadanie kwalifikacji i umiejętności pozwalających w prawidłowy sposób realizować zadania na stanowisku objętym konkursem.6. Obywatelstwo polskie.7. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.8. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.9. Nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe:1. Dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność działania.2. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej oraz doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta przez okres minimum 2 lata.
Pszczyna
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 600 do 6 500 PLN
Opis wynagrodzenia:
System wynagrodzenia: wynagrodzenie w przedziale 5.600,00-6.500,00
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie