Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze budynku przy ul. Powstańców 41A. Budynek Urzędu wyposażony
jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax). Konieczność prowadzenia rozmów telefonicznych. Permanentna obsługa klientów indywidualnych (celem udzielania informacji), kontakty zewnętrzne ze stronami postępowania (celem udzielenia informacji o toczącym się postępowaniu np. etapie, na którym znajduje się postępowanie, terminów ustawowych, złożenia przez stronę dokumentów do toczącego się postępowania). Zagrożenie korupcją. Wysiłek fizyczny związany z przenoszeniem akt kilkunastu spraw dziennie.
Zakres zadań
- Realizuje zadanie związane z prawidłowym obiegiem korespondencji w Wojewódzkim Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności (ON) celem zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w toku postępowań o wydanie w II instancji orzeczeń o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności.
- Udziela uprawnionym podmiotom odpowiedzi na wnioski o udzielenie informacji ze zbioru danych osobowych.
- Udziela informacji klientom zewnętrznym, stronom postępowania oraz uprawnionym podmiotom publicznym o obowiązujących przepisach i procedurach oraz stanie sprawy w postępowaniu w II instancji o wydanie orzeczeń o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności.
- Wykonuje zadania związane z przetwarzaniem danych osobowych w zbiorze danych o nazwie „Akta orzecznicze i rejestry Wojewódzkiego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności”, zarówno w manualnym zbiorze danych, jak i Elektronicznym Krajowym Systemie Monitoringu Orzekania o Niepełnosprawności (EKSMOoN).
- Wspiera obsługę organizacyjną składów orzekających Wojewódzkiego Zespołu w związku z prowadzonymi w II instancji postępowaniami o wydanie orzeczeń o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na stanowiskach urzędniczych lub/i w pracy biurowej
- znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
- znajomość rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie warunków, sposobu oraz trybu gromadzenia i usuwania danych w ramach Elektronicznego Krajowego Systemu Monitoringu Orzekania o Niepełnosprawności
- radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, orientacja na klienta