Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd (od strony ul. Reymonta). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Stanowisko pracy rotacyjne, zlokalizowane:
- w suterenie budynku (na tym poziomie brak toalety dostosowanej dla osób niepełnosprawnych, utrudniony dostęp/wjazd do pomieszczeń biurowych)
- na parterze budynku (występuje utrudnione podejście do stanowiska pracy).
Praca wymagająca okresowo dźwigania korespondencji pow. 2 kg oraz obsługi wózków platformowych/transportowych, a także obsługi urządzeń biurowych (skaner, drukarki, kopertownica). Praca wymaga transportu korespondencji z placówki pocztowej zlokalizowanej w budynku Urzędu bądź z komórek organizacyjnych Urzędu.
Kontakty zewnętrzne z klientami Urzędu składającymi korespondencję bądź potwierdzającymi jej złożenie, kurierami/pracownikami operatorów pocztowych dostarczającymi korespondencję kierowaną do Urzędu.
Zakres zadań
- Prowadzi obsługę kancelaryjną (w tym również rejestracja korespondencji wymagającej dostępu do informacji niejawnych - zastrzeżonej i poufnej) Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach (ŚUW) z wykorzystaniem elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją (EZD) w celu dostarczenia korespondencji do klientów wewnętrznych (komórek organizacyjnych) i zewnętrznych Urzędu.
- Prowadzi obsługę składu chronologicznego z wykorzystaniem systemu EZD w celu ewidencjonowania i zarządzania przesyłkami na nośniku papierowym i na informatycznych nośnikach danych, które włączono do prowadzenia wyłącznie w systemie EZD.
- Udziela klientom niezbędnych wskazówek i informacji oraz potwierdza profil zaufany ePUAP celem zapewnienia właściwej obsługi klienta zewnętrznego oraz wsparcia Wieloosobowego stanowiska pracy do spraw obsługi klienta.
- Dokonuje bieżącej kontroli zwracanej korespondencji w celu potwierdzenia prawidłowości wydatkowania środków publicznych oraz stwierdzenia zasadności dokonania przez operatora pocztowego zwrotu.
- Dokonuje reklamacji pocztowych celem potwierdzenia prawidłowości wykonania usługi pocztowej.
- Weryfikuje przyjmowanie przesyłek celem potwierdzania operatorowi pocztowemu właściwości adresata.
- Segreguje i rejestruje z wykorzystaniem systemu EZD zwrotnych potwierdzeń odbioru (ZPO) celem przekazania ich referentom prowadzącym sprawy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- szczególne uprawnienia: poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
- znajomość rozporządzenia PRM ws. instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość języków obcych: znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
- znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
- radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, orientacja na klienta