Logo
  • Dokumenty rekrutacyjne
  • Kariera zawodowa
  • Lokalny rynek pracy
  • Oferty pracy
  • Wypoczynek

Specjalista / Specjalistka ds. IT (Helpdesk)

  • Praca śląskie
  • Oferty pracy
  • Specjalista / Specjalistka ds. IT (Helpdesk)

Grupa RISER to grupa firm działających w branży budowlanej, która wierzy, że technologia ma realny wpływ na efektywność i komfort pracy – także poza wielkimi korporacjami. Dlatego szukamy osoby, która rozbuduje potencjał Działu IT, wspierające codzienne zadania naszych zespołów – od biura po plac budowy. 

Dołącz do naszego, blisko 200 osobowego zespołu jako: 

Specjalista / Specjalistka ds. IT (Helpdesk)
Miejsce pracy: Jaworzno

Głównym celem stanowiska Specjalisty/ki ds. IT (Helpdesk) jest zapewnienie sprawnego funkcjonowania środowiska IT w firmie poprzez bieżące wsparcie użytkowników, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych, instalację i konfigurację sprzętu oraz współpracę przy wdrażaniu nowych rozwiązań technologicznych, co bezpośrednio wspiera ciągłość pracy biur i budów.

W jakich działaniach będziesz nas wspierać?
  • Wsparcie bezpośrednie oraz zdalne użytkowników (pracowników biurowych nadzoru budowlanego) w zakresie codziennej pracy ze sprzętem IT i oprogramowaniem
  • Zarządzanie zgłoszeniami IT w systemie helpdesk (weryfikacja poprawności i kompletności zgłoszeń oraz podstawowa diagnostyka problemów technicznych: odtworzenie błędu, analiza komunikatów, zebranie danych)
  • Samodzielne zamykanie zgłoszeń na pierwszej linii wsparcia lub przekazywanie zgłoszeń do drugiej linii
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego
  • Współpraca z zespołem Działu IT oraz dostawcami sprzętu i usług
  • Wsparcie przy wdrażaniu nowych rozwiązań IT w firmie
Nasze oczekiwania:
  • Wykształcenie techniczne (mile widziane o kierunku informatycznym)
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (Help Desk, IT Support, serwis sprzętu)
  • Bardzo dobra znajomość systemu Windows, systemów sieciowych, wiedza z zakresu MsSQL
  • Orientacja na rozwój w zakresie programów klasy ERP/CRM/WEB/Mobile/Low-code now-code
  • Zaangażowanie i nastawienie na rozwiązywanie problemów
  • Umiejętność pracy w grupie, zdolności komunikacyjne
  • Prawo jazdy kat. B (na potrzeby wizyt w biurach budowy naszych inwestycji)
Dołączając do nas zyskasz:
  • Stabilne zatrudnienie w firmie z 20 letnim stażem
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, zaangażowanej społecznie - w 2023 otrzymaliśmy wyróżnienie "Pracodawcy Jutra" w ogólnopolskim konkursie PARP dla pracodawców z sektora budownictwa 
  • Ciekawe, różnorodne wyzwania i możliwość rozwoju zawodowego
  • Niezbędne narzędzia pracy, solidne wdrożenie
  • Dobrą atmosferę współpracy
  • Benefity tj. pakiety medyczne, karta sportowa, dodatkowe  ubezpieczenie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

POWIĄZANE

Chorzów RISER sp. z o.o. Specjalista ds. IT Administrator urządzeń firmowych śląskie Pracownik Help Desk Pracownik help desk śląskie

Najnowsze komentarze

  1. Danuta - Wyzwania w pracy na kierowniczym stanowisku04/12/2022

    Z pewnością jest wymagająca

  2. Danuta - Stolarz – opis stanowiska04/12/2022

    W ten sposób można wykorzystać każdą przestrzeń.

  3. Ania - Wyzwania w pracy na kierowniczym stanowisku30/11/2022

    Praca na kierowniczym stanowisku jest trudna.

  4. Ela - Stolarz – opis stanowiska30/11/2022

    Meble na wymiar to najlepsza opcja.

  5. Danuta - 4 sposoby na pierwszą pracę w Lublińcu28/11/2022

    Oczywiście, że tak. To ważny etap w rozwoju.

Praca Śląskie

Najnowsze oferty pracy:

    dzisiaj

    Doradca Klienta

    Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
    Lokalizacja: śląskie / Jastrzębie-Zdrój
    Poznaj szczegóły
    dzisiaj

    Przedstawiciel / Przedstawicielka ds. Sprzedaży ubezpieczeń majątkowych

    Firma: TUiR Allianz Polska S.A.
    Lokalizacja: śląskie / Katowice
    Poznaj szczegóły
Więcej ofert pracy

Najnowsze artykuły

  • 5 pomysłów na weekend na Śląsku z dzieckiem
  • Zawody deficytowe w województwie śląskim
  • Jak przygotować się do rozmowy o podwyżkę?
  • Jak napisać dobry list motywacyjny?
  • Poziom wynagrodzeń – od czego zależy i jak negocjować płace?

Podobne oferty

Specjalista / Specjalistka I-wszej linii wsparcia IT

Sonepar Polska sp. z o.o.
śląskie / Katowice, ul. Obrońców Westerplatte 81
Zadania: Telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń od pracowników i rejestrowanie ich w systemie Diagnozowanie usterek oraz rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych Wsparcie w obsłudze...
Szczegóły

Informatyk / Informatyczka help desk

Sonepar Polska sp. z o.o.
śląskie / Katowice, ul. Obrońców Westerplatte 81
Główne zadania: Pierwsza linia wsparcia technicznego - telefoniczne przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od pracowników firmy; Diagnozowanie i rozwiązywanie zgłoszonych problemów w...
Szczegóły
Shape

Copyright © 2022. Praca Śląskie