Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
Wymagania inne:
wykształcenie wyższe,minimum 1 rok stażu pracy,minimum 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze administracji,znajomość przepisów: ustawa o dowodach osobistych, ustawa kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o aplikacji mObywatel, rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie wzoru dowodu osobistego oraz sposobu i trybu postępowania w sprawie wydawania dowodów osobistych, ich utraty, uszkodzenia, unieważnienia i zwrotu, rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie opłat za udostępnienie danych z Rejestru Dowodów Osobistych i dokumentacji związanej z dowodami osobistymi, rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie określenia wzorów wniosku o udostępnienie danych z Rejestru Dowodów Osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi,umiejętność obsługi programów komputerowych Microsoft Word i Excel.
Sosnowiec
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 200 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu