Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki pracy
· duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych,
· praca przy komputerze w pozycji siedzącej wymagająca wysiłku statycznego,
· częsty i bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym,
· wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentacji,
. budynek Urzędu dostosowany do poruszania się dla osób na wózkach inwalidzkich, budynek jest wyposażony w windę, która jest przystosowana do wózków, posiada przyciski sterujące z alfabetem Brail’a oraz moduł komunikacji głosowej. Na każdym piętrze budynku znajduje się toaleta dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową. Wejście do budynku głównego jest możliwe bezpośrednio z poziomo gruntu, przez automatyczne drzwi rozsuwane. Przy wejściu głównym wyznaczono jedno miejsce parkingowe dla osób ze szczególnymi potrzebami
Zakres zadań
- Prowadzi obsługę kancelaryjną Urzędu, wykonuje czynności związane z wysyłaniem przesyłek za pośrednictwem poczty oraz dokonuje ich ewidencji w komputerowym systemie obiegu dokumentów, przyjmuje dokumentację od referentów spraw i ją kompletuje, w celu zapewnienia jego prawidłowego funkcjonowania.
- Przyjmuje gotówkę do kasy, dokonuje wpłat w ramach posiadanych środków pogotowia kasowego na dany dzień w celu zapewnienia prawidłowego regulowania zobowiązań finansowych Urzędu.
- Ewidencjonuje akta spraw w teczkach i segregatorach oraz przechowuje i przygotowuje akta do przekazania ich do archiwum zakładowego, w celu zapewnienia właściwej archiwizacji dokumentacji Urzedu.
- Kompletuje dokumenty związane z przeprowadzanymi w Urzędzie postepowaniami kwalifikacyjnymi związanymi ze stwierdzeniem kwalifikacji górniczych, w celu zapewnienia właściwej pracy Urzędu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego (powyżej 3 lat) doświadczenia zawodowego przy obsłudze sekretariatu lub kancelarii (świadectwa pracy, zaświadczenia, umowy cywilnoprawne, zakresy obowiązków i inne z których wynikają jednoznacznie okresy wykonywania powyższych czynności)
- znajomość przepisów w niezbędnym zakresie dotyczących zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym urzędów górniczych i ich zadań wynikających z obowiązujących przepisów,
- znajomość w niezbędnym zakresie ustaw: kodeks postepowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o ochronie danych osobowych,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie edytora tekstowego i arkusza Excel, poczty elektronicznej i urządzeń biurowych,
- skuteczna komunikacja
- asertywność
- samodzielność i inicjatywa
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- kurs specjalistyczny w zakresie prowadzenia archiwum