Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
wykształcenie średnie oraz zdany egzamin maturalny (mile widziane ukończone studia na kierunku administracja, prawo)- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,- biegła umiejętność pisania na komputerze,- pełna zdolność do czynności prawnych i nieposzlakowana opinia ,- kandydat nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe i nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,- zdolność analitycznego myślenia,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność sprawnej organizacji pracy,- operatywność, kreatywność i komunikatywność,- odporność na stres,- dokładność, odpowiedzialność, lojalność, dyskrecja,- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie w ramach stażu urzędniczego.Mile widziane- doświadczenie nabyte podczas zatrudnienia w wymiarze sprawiedliwości,- ukończone studia co najmniej pierwszego stopnia i tytuł zawodowy, kierunki - administracja, prawo,- umiejętność pisania bezwzrokowego,
Częstochowa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie